Evoluția tehnologiei între generații

By | 26 martie 2021

Evoluția tehnologiei între generații.

Evoluția tehnologiei între generații

În ultimele decenii, generațiile umane au cunoscut o creștere uriașă în dezvoltarea tehnologiei. Între evoluția tehnologică, am experimentat două generații semnificative: Baby Boomers și Millennials, care reprezintă schimbarea uriașă pe care tehnologia a avut-o și o are asupra comportamentului și stilului lor de viață.

Baby Boomers

Baby Boomers se nasc între 1945 și 1965. Crescând până la dezvoltarea tehnologiei, sunt clasificați ca imigranți digitali. Boomerii erau adolescenți până la începutul anilor 30, când au apărut primele calculatoare IBM și Apple. Au crescut cu tehnologie mobilă pre-mobilă, precum radio, televiziune și telefoane fixe.

Baby Boomers

Prin urmare, nu au avut jocuri video sau telefoane mobile în copilăria lor. Când vine vorba de tehnologie, Baby Boomers au cunoscut o educație mult diferită, în comparație cu cei născuți după ei.

Principala descoperire tehnologică la acea vreme a fost televizorul rotativ și tubul. În caz contrar, divertismentul lor putea fi găsit în aer liber cu alți copii din cartier, unde își dezvoltau abilități de conversație, exerciții și lecții de viață. Așadar, când Baby Boomers au fost introduși pentru prima dată în tehnologie în jurul anilor 1960, a avut un impact redus asupra vieții lor de zi cu zi.

Prin urmare, tehnologia nu a jucat un rol esențial în acea eră. Erau acei Baby Booms de după război, născuți de părinți care amânaseră căsătoria și nașterea în timpul Marii Depresii și al Doilea Război Mondial.

În anii 1970, tehnologia a avut încă un impact foarte mic asupra generației, deoarece a fost văzută ca un lucru pe care era folosit doar de academicieni. În anii 1980, tehnologia a invadat încet casele oamenilor și le-a schimbat comportamentul. Oamenii au devenit din ce în ce mai preocupați de practica companiei și de lipsa de satisfacție a clienților.

Prin intermediul tehnologiei, comunicarea a fost îmbunătățită pentru a ajuta clienții să ia decizii mai informate și pentru a avea alegeri mai bune. Mai mult, a venit vremea când Baby Boomers a participat cu nerăbdare la economia de consum, folosind carduri de credit moderne și și-au taxat conturile pentru a cumpăra lucruri precum televizoare, sisteme hi-fi și mașini noi.

Cu toate acestea, producătorii și comercianții au avut ochii și asupra unui alt grup de cumpărători: milioanele de copii ale boomer-ilor relativ bogați, Millennials.

Dilema satisfacerii Baby Boomers într-o lume milenară.

Materialiștii Millennials

Și așa a venit și generația Millennials. Millennials sunt copii ai Baby Boomers și născuți între 1979 și începutul anilor 2000.

Millennials

Millennials sunt, de asemenea, cunoscuți sub numele de nativi digitali, deoarece la vremea lor, evoluția tehnologică ajunsese la un stabiliment. Millennials au crescut într-o perioadă de schimbări rapide, oferindu-le un set de priorități și așteptări diferite de cele ale Baby Boomers. Pentru că în anii 1990, tehnologia acum era peste tot și a începuse să conecteze oamenii de pe tot globul.

În jurul acestui secol, creșterea tehnologiei a devenit foarte rapidă și explozivă. Dar asta nu a fost o problemă, deoarece noua generație a adoptat-o ​​rapid. Millennials au ajuns într-o perioadă de schimbări tehnologice, globalizare și perturbări economice. Aceste schimbări le-a oferit un set diferit de comportamente și experiențe decât ce au trăit părinții lor.

Până în anul 2000, intrarea în rețelele de socializare le-a permis clienților să își articuleze satisfacția față de companii. Să ia decizii în funcție de comportamentul companiei și nu doar de preț. Deci, în acest moment, și companiile au început să reacționeze și să se schimbe. De asemenea, afinitatea Millennials pentru tehnologie ajută la modelarea modului în care se cumpără.

Acestea sunt utilizate pentru accesul instantaneu la comparații de prețuri, informații despre produse și recenzii.

În deceniul 2010, tehnologia a devenit pe deplin integrată în viața de zi cu zi a oamenilor. Internetul și smartphone-urile dintr-o lume digitală mereu activă oferă la Millennials o platformă pentru a ajunge în lume.

Generația Millennials folosește e-mailuri peste tot.

Oamenii tehnologiei

Astăzi, atât Baby Boomers cât și Millennials au acces la aceeași tehnologie. Cu toate acestea, comportamentul față de tehnologie și utilizarea acesteia diferă între cele două generații.

Boomerii, de exemplu, folosesc tehnologia pentru a-i ajuta să obțină informațiile de care au nevoie și să le sporească confortul.

Tehnologia din mâna generației Millennials este utilizată mai mult sau mai puțin pentru conexiuni. Recunoașterea și exprimarea de sine sunt câteva dintre obiectivele pe care Millennials doresc să le atingă prin tehnologie.

Vechea generație vede rețelele sociale și tehnologia mobilă ca „tehnologie nouă”, în timp ce pentru Millennials este locul și modul de interacțiune.

Datorită creșterii rapide a evoluției tehnologice, Boomers au avut ocazia să crească doar văzând, în timp ce Millennials au crescut știind asta.

Tehnologia este în continuă creștere și va avea în timp un rol mai important în viața de zi cu zi. Tehnologia în viitor va modela noile generații. În jur de 81% dintre copii vor avea o amprentă digitală până când vor avea vârsta de doar doi ani.

Pe scurt, tehnologia era mai puțin evidentă în epoca Baby Boomers, în timp ce astăzi, tehnologia este oriunde ne uităm. Putem spune că Baby Boomers sunt rude îndepărtate de tehnologie, deoarece au apreciat alte lucruri în timpul vieții lor. Poate că erau prea ocupați să ofere copiilor lor toate lucrurile materiale de care ei înșiși fuseseră fără.

Deci, Millennials au crescut într-o lume digitalizată. Dar generațiile vor veni și vor pleca. Odată ce a fost o lume cu Baby Boomers, astăzi sunt generația Millennials și în curând, lumea va fi preluată de generația următoare. Pe de altă parte, tehnologia va rămâne și va evolua întotdeauna. Va evolua întotdeauna în mâinile generației actuale. Se va transmite următoarei generații și prin aceasta, evoluția tehnologică va continua să schimbe comportamentul și stilul de viață al generațiilor.

Articol Recomandat și: Noi cei ce ne-am nascut in anii 70-90

5 2 Voturi
Evaluare Articol
Dacă ți-a plăcut distribuie mai departe și la prieteni tăi!
Abonare
Notifică despre
guest
0 Comentarii
Păreri în linie
Vezi toate comentariile